دبير دين و زندگي
ديني

نمونه سوالات پایانی عربی یک از غلامعلی ذوالفقاری



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:نمونه سوالات پایانی عربی 1 دانلود رایگان, :: 18:15 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

رياضيات اول دبيرستان - آموزش گام به گامفصل اول

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

روش های ترک سیگار 
2

افرادی سیگاری میگویند که هیچ چیزی لذت بخش تر از کشیدن یک نخ سیگار بعد از یک روز خسته کننده نیست. با اینحال اکثر آنها بزرگترین آروزی خود را پایان دادن به این عادت زننده شان میدانند.

 در آمریکا سالانه حدود ۴۰۰ هزار نفر بدلیل امراض ناشی از مصرف سیگار جان خود را از دست میدهند. استعمال دخانیات خطر ابتلا به سرطان ریه را تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد.

 شما سیگاری هستید؟ آیا تا به حال سعی در ترک آن  کرده اید؟ آیا سعی و تلاش شما بی نتیجه مانده است؟

 مشکل

روشهای زیر بشما کمک زیادی در ترک کردن سیگار بصورت دائمی خواهد نمود.

بقیه در ادامه مطلب…

 

تصمیم جدی برای ترک



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:روش های ترک سیگار , :: 17:42 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

شبیخون ماهواره‌ای این بار در مدارس

     

  چند وقتی است که شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای «جم‌تی‌وی» در فواصل میان پخش سریال‌های رنگارنگ ترکیه‌ای‌اش، آگهی‌های پخش سریال‌های کارتونی را برای پارت‌های زمانی صبحگاه این شبکه، به آنتن می‌برد


به گزارش  پایگاه تحلیلی انقلابی ارزشها نوشت: مثل اینکه این شبکه تصمیم گرفته است در کنار پخش سریال‌های ترکیه‌ای خیانت محورش که مخاطبان بسیاری را هم به خود جلب کرده است، فکری هم برای مخاطب کودک و نوجوان داشته باشد تا این طیف از مخاطب هم برنامه‌های مخصوص به سن خود را در این شبکه به تماشا بنشینند! البته بگذریم از اینکه کودکان و نوجوانان پیش از این هم، پدر و مادرهایشان را در تماشای سریال‌های ترکیه‌ای همراهی می‌کردند.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:شبیخون ماهواره‌ای این بار در مدارس, :: 16:48 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

یس بوک چگونه از دختران ایرانی «حیا» را می گیرد

  ایجاد فضای غیر متعارف در این شبکه اجتماعی حتی با وجود قیلتر بودن این سایت باعث گروییدن روز افزون دختران و پسرانی به آن می شود که برای خودنمایی و فرار از تنهایی به هر وسیله ای چنگ می اندازند .


به گزارش  تهران پرس؛ فیس بوک شبکه ای اجتماعی است که در چند سال اخیر با عنوان نوسازی رسانه و با حربه های تبلیغاتی گسترده توانسته در میان ایرانیان طرفداران فراوانی را به دست بیاورد و سیاست گذاران و موسسان این سایت اهداف گسترده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را از تاسیس آن دنبال می کردند که نمونه ای از اهداف سیاسی آن را در حوادث پس از انتخابات سال 88 در ایران مشاهده کردیم که اطلاعیه بیشتر نا آرامی ها به سرعت با منتشر شدن در فیس بوک به تمامی حلقه های فتنه در تهران و دیگر شهر ها ارسال می شد .
با تمام این تفاسیر گویا این شبکه اجتماعی با فروکش کردن آتش فتنه سیاسی در ایران وارد فضای جدیدی شده که هدف آن به نابودی کشیدن فرهنگ حیا و حجاب در ایران است پروژه ای که غربی ها از ابتدای انقلاب و قانونی شدن مسئله حجاب در ایران به دنبال تحقق ان بودند زیرا بر اساس تفکر نظریه پردازان صهیونیزم جهانی برای گرفتن عزت و ایستادگی زن ایرانی ابتدا باید حیا و عفت را از ان دور کرد .

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

جملاتی که اصلاح‌طلبان را به نابودی کشاند

 
  
محمد خاتمی در اولین سالگرد دوم خرداد در دانشگاه تهران : اگر دین هم در برابر آزادی قرار بگیرد این دین است که باید محدود شود نه آزادی !
جملاتی که اصلاح‌طلبان را به نابودی کشاند
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، نویسنده وبلاگ معبر سایبری فندرسک در آخرین پست وبلاگ خود نوشت: اظهارات، جملات و سخنانی که نشانه نیت درونی و ذات واقعی مدعیان اصلاحات بود از سوی بانیان این جریان و فتنه گران و اصلاح طلبان دوره اصلاحات بیان شد موجب نابودی آنها شد. برخی از آن جملات را به اختصار مرور می‌کنیم:
بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

 
 

پدری که در خواب چگونگی به شهادت رسیدن فرزندش را دید

  • کد خبر : 524-884

نسیم سرخس:شهيد كريم مرحمت در سال 1344در شهرستان سرخس بدنيا آمد.

به گزارش گروه ایثار و شهادت پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس شهيد مرحمت از اول واز كودكي فردي مذهبي بوده معمولا در اوقات فراغت به كار كشاورزي با پدرش كمك مي كرد، شهيد مرحمت در بسيج جز اولين نيروهاي بسيجي پايگاه خود بود وي بعنوان پاسدار رسمي پذيرفته شد وجهت خدمت در جبهه به تيپ ويژه شهدا معرفي گرديد .
وي درگردان امام علي گروهان كميل بعنوان تيربارچي خدمت ورشادتهاي زيادي داشته بود .
در مورخه 63/1/15 مورد كمين عناصر دمكرات قرار گرفته وبعد از اينكه مهمات تيربارش تمام مي شود بعنوان چوب از آن استفاده وتا آخرين لحظه حاضر نبود اسير شود وبراي همين منظور دشمن آنقدر به سرش كوبيدند كه سرش متلاشي مي شود.
يكي از نكات جالب اينكه پدر شهيد مرحمت قبل از شهادت خواب ديده بود پسرش از ناحيه سر مورد اصابت آرپي چي قرار گرفته وسر در بدن ندارد اتفاقاً بعد از حمله دشمن سر وي را له نموده وبعد از انتقال پيكر وي به سرخس نمي خواستند پيكر را به پدرش نشان دهند پدرش مي گفت من مي دانم كه فرزندم سر در بدن ندارد واين در حالي بود كه وي جنازه فرزندش را نديده بود.
 

 

سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:سرخس, ذوالفقاری, شهید, شهید مرحمت, :: 1:57 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

سیگار کشیدن و ادامه مصرف آن اغلب ناشی از باورهای غلطی است که در جامعه رواج پیدا کرده است. این دلایل مانند احساس بزرگی و قدرت، لاغری، رفع عصبانیت، رفع خستگی، جذابیت و ... همگی بی‌پایه و اساس هستند و هیچ کدام توجیهی برای خودکشی تدریجی با سیگار نیستند.
به گزارش ایسنا، اولین باورغلط: سیگارهای ملایم دارای تار و نیکوتین کمتری هستند و به سلامتی فرد آسیب کمتری وارد می‌کنند.
بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:سیگار, باورهای غلط, :: 1:10 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.